Main menu

 

Čoko mňamka s banánem

17 Bře 2015

Ingredience:

(na 1 porci)

  • 100ml Mandlového mléka
  • 50g banánu ( i více)
  • 10g 70- 80 % čokolády rozpuštěné ve vodní lázni ( Karobový prášek)
  • 10g chia semínek
  • vanilka, skořice

Do mixéru nalijte mandlové mléko s banánem a čokoládou (karobem). Po rozmixování této směsi přidejte chia semínka, vanilku a skořici. Vše zamíchejte a nechte na chvíli odpočinout. Chia semínka mají tu vlastnost, že vám tuto směs zahustí.

Chia semínka jsou chuťově nevýrazná a proto je můžete uplatnit ve sladkých i slaných jídlech. Chia semínka obsahují 3x více železa než ve špenátu, 2x více draslíku než v banánech, 5x více vápníku než v mléce, až 9x více rostlinných Omega 3 než sója a 2x více proteinů než ostatní semínka a zrna. Třetinu hmotnosti semínek chia tvoří vláknina. Obsah rozpustné vlákniny z jejího celkového množství je asi 25%. Dospělá osoba by měla denně přijmout cca 25 – 35g vlákniny. Pravidelná konzumace chia semínek znamená dostatečná přísun vlákniny. Pro ty, které trápí zácpa vřele doporučuji. Je to prostě vydatná vyživová bomba!

Pozor!!!  Nedoporučuji těm, kteří mají žlučníkové záchvaty.

Mohlo by Vás také zajímat

Napsat komentář

CzechSlovakia